TIEDOTE urheilu- ja harrastetoiminnan keskeytyksen jatkumisesta!

TIEDOTE

Ounasvaaran Hiihtoseura ry on päättänyt jatkaa 13.3.2020 tekemäänsä päätöstä koskien jaostojensa harjoitus-, valmennus- ja kilpailutoiminnan keskeytystä. Keskeytys on voimassa toistaiseksi ja ainakin maanantaihin 13.4 saakka. Toiminnan jatkamisesta päätetään ja ilmoitetaan sitten, kun siihen edellytykset ovat olemassa. Seuran toimisto on myös suljettuna toistaiseksi asiakaskäynneiltä. Välttämätön asiointi onnistuu ja kannatta ottaa yhteyttä puhelimitse ja sopia käynnistä.

Suomen hallitus on todennut maassa vallitsevan poikkeustilan ja vallitsevan koronavirustilanteen takia valmiuslaki on astunut voimaan. Toimenpiteiden tarkoituksena on suojata väestöä sekä turvata yhteiskunnan ja talouselämän toiminta. Suomen hallitus on todennut maanantaina 16.3. maamme olevan poikkeusoloissa koronavirusepidemian vuoksi.

Suosittelemme omatoimista liikunnan ja urheilun harrastamista viranomaisten asettamat rajoitteet huomioiden. Luonnossa tapahtuva liikkuminen tarjoaa meille monia mahdollisuuksia. Talven parhaat hankikelit ovat lähes kotiovillamme.

Seuratoiminta tarvitsee aina tekijöitä, nyt on myös hyvä hetki antaa aika ajatukselle, voisitko tulla mukaan toimijaksi Ounasvaaran Hiihtoseuraan. Mikä on sinun vahvuutesi, mielenkiinnon kohteesi, jolla voisit ajatella olevan merkitystä seuran kehittämisessä ja lajien johtoryhmissä. Tai olisitko valmis tulemaan toimitsijaksi tai talkoolaiseksi satunnaisiin tehtäviin. Ole rohkeasti yhteydessä toiminnanjohtajaan tai urheilujaostojen puheenjohtajiin.

Mikäli ette ole vielä maksaneet OH-jäsenmaksua, voi sen tehdä täällä: https://oh.fi/jaseninfo/jasenmaksun-maksaminen/

Ounasvaaran Hiihtoseurassa toivomme, että yhteisöllinen seurahenki auttaa kannattelemaan meidät tämän poikkeuksellisen ajankohdan ylitse ja jatkamme arvokasta seuratyötä.

Yhdessä olemme enemmän!

Ounasvaaran Hiihtoseura ry